Нанесення ґрунту – важливий етап при ремонті кузова. Є різні види ґрунту, які відрізняються за властивостями та застосовуються залежно від призначення. Одним із них є антикорозійний ґрунт. У складі цього засобу є речовини, які захищають поверхню від впливу вогкості та попереджають іржавіння. До вибору ґрунтовки потрібно поставитися з усією відповідальністю, оскільки її якість безпосередньо впливає на час використання деталей на кузові з металу.
Яким вимогам повинні відповідати 1К антикорозійні ґрунти?
Щоб кузов авто був надійно захищений від прояву корозії, вибирайте ґрунти з такими характеристиками:
- Високий рівень антикорозійних показників.
- Стійкість до температури – це допоможе зберегти лакофарбове покриття протягом усіх сезонів року.
- Гнучкість, щоб уникнути появи тріщин.
- Високий показник адгезії, щоб отримати хороше зчеплення з областю ремонту та наступними шарами.
- Водонепроникність, щоб уповільнити корозійні процеси.
- Швидке висихання
- Антигрибковий захист.
Види 1К антикорозійних ґрунтів
Епоксидні ґрунти на основі слюдистого оксиду заліза, який виконує водовідштовхувальну функцію. Після висихання ґрунту на покритті з'являється оксидна плівка. Додатковою речовиною у складі епоксидного ґрунту є перетворювач, який перешкоджає розповсюдженню корозії.
Поліуретанові ґрунти, які наносять на підготовлену чисту металеву область.
Поліуретанові наповнювальні грунти мають високі адгезійні властивості, тому не потрібна ідеальна підготовка поверхні до покриття.
Алкідні ґрунти, у складі яких є фосфат цинку, що свідчить про високий рівень опору корозії. Ці ґрунти швидко сохнуть і стійкі до низької температури. Грунти 1K Body 992 та Kartex 992 відрізняються хорошими захисними та адгезійними властивостями.
Способи нанесення 1К антикорозійних ґрунтів
Виділяють два основні варіанти нанесення ґрунту:
- Покриття «голої» поверхні. Металева поверхня має незначний рівень адгезії, тому потрібно покрити антикорозійним ґрунтом, щоб досягти хорошого зчеплення лакофарбових матеріалів.
- Покриття шпаклювання. Спочатку наноситься антикорозійний ґрунт, а потім – ґрунт під фарбування.
Антикорозійний ґрунт потрібно наносити тонким шаром, а поверх нього нанести ґрунт під емаль. Застосування засобу значно збільшить термін експлуатації металевих фрагментів кузова.